„Ištisi kilometrai Nemenčinės miškų urėdijai, Arvydų girininkijai priklausančių miško kelių nukloti betono griovimo atliekomis, kurios turi būti utilizuojamos. Gal kokie dešimt ar daugiau kilometrų nukloti plytgaliais, kurie nei dviračiui, nei motoroleriui neįveikiami, ką jau kalbėti apie pasivaikščiojimą pėsčiomis“, - rašė skaitytojas.

Tai – kelio remontas

Arvydų girininkijos girininkas Kęstutis Počiejus GRYNAS.lt patvirtino žinantis situaciją ir pasakojo, kad tai vienas iš kelio remonto etapų.

„Ten yra taisomi keliai, tie keliukai buvo beveik nepravažiuojami, mes padarėme taip, kad būtų galima pravažiuoti. Tai yra urėdijos planas, keliuose papylėme skaldos. Dabar jau pradedama tvarkyti ir vešime ant viršaus žvyrą“, - sakė K. Počiejus.

Girininko teigimu, žmogui su dviračiu ten gal yra sunku pravažiuoti, bet tie keliai skirti sunkiems automobiliams: „Juk miške tikrai yra daug keliukų, kur galima važinėtis su dviračiais. Tikrai ne visi keliai užpilti skalda, užpylėme vienoje vietoje, kur vyksta daug kirtimų ir kai reikia miškavežiams važiuoti, jie nepravažiuoja.“

Nemenčinės miškų urėdijos miškų urėdas Eligijus Ryškus teigė, kad yra toks būdas kelio taisymui, kai kelias užpilamas skaldytomis plytomis, o po to ant viršaus pilamas žvyras. Viskas daroma, kad kelias būtų normalus ir be duobių. Be to, pašnekovas teigė, kad miškininkai neprivalo rūpintis dviračių pravažiavimu.

„Mes tikrai neprivalome piliečiams rengti dviračių takų miške. Jeigu norisi gerai važinėti, tegu važinėja asfaltuotais keliais, dviračių takais, kiekvienam neįtiksi. Tiesiog mes dviračių takų įrengimui miške negalime net pinigų skirti, tam ir yra miškas, kur važiuoji ir nežinai, ką rasi“, - sakė E. Ryškus.

Kai remontas baigsis, bus puikus kelias

Aplinkos ministerijos Miškininkystės skyriaus vedėjas Stanislovas Žebrauskas teigė, kad tokia kelių taisymo technologija yra teisinga ir gera.

„Nieko nepadarysi, reikia pakentėti. Kad kelias būtų suremontuotas yra pilamas smėlis, toliau pilama skalda, o dar vėliau žvyras. Tokia yra remonto technologija. Tačiau tai, kad skaitytojas su dviračiu negali pravažiuoti yra laikinas dalykas tol, kol kelias yra remontuojamas. Kai kelias bus suremontuotas, sulygintas, suvažinėtas visi galės pravažiuoti“, - sakė S. Žebrauskas.

Specialistas pasakojo, kad tokių medžiagų pylimas yra kelio sutvirtinimo būdas. Jeigu tose vietose, kur yra šlapia, bus pilamas tik smėlis ir žvyras, rezultato nebus, po kiek metų duobės vėl prasimuš: „Jeigu miškininkai pila skaldą, labai gerai daro.“