Klaipėdos rajono politikai sako, kad vasarą miestelyje tvyro chaosas, nes mašinos paliekamos abiejose kelio pusėse. Jiems pritaria ir aplinkosaugininkai.

„Manome, kad tikslinga tiesiog įvesti mokamą automobilių stovėjimą pačioje Karklėje. Tuomet būtų paskirti kontrolieriai, kurie valdytų situaciją, registruotų pažeidėjus. Galbūt kiltų ir privačių iniciatyvų įrengti papildomų, tačiau mokamų mašinų aikštelių. Kadangi dabar mokėti už stovėjimą nereikia, žmonės palieka automobilius kur tik nori“, - lzinios.lt sakė Pajūrio regioninio parko direktorius Darius Nicius.

Didžiausia kamšatis susidaro ruože, nuo Girulių ir Karklės, nors ten oficialiai mašinas galima statyti tik vienoje pusėje. Panaši situacija ir ruože nuo Olando Kepurės iki Karklės. Aplinkosaugininkai sako, kad policija bausti visų pažeidėjų nespėja. Į legalias automobilių stovėjimo aikšteles visų atvykstančiųjų mašinos netelpa.
Apskaičiuota, kad Karklėje galėtų būti įrengta stovėjimo aikštelių 300 automobilių, o dabar yra vietų vos kelioms dešimtims
Citata

Regioninio parko vadovo nuomone, taip būtų sprendžiamos ir ekologijos problemos, nes žmonės atsiradus naujam mokesčiui į miestelį atvažiuotų viešuoju transportu.

Apskaičiuota, kad Karklėje galėtų būti įrengta stovėjimo aikštelių 300 automobilių, o dabar yra vietų vos kelioms dešimtims. „Už surinktas lėšas būtų galima prižiūrėti tas aikšteles ir paplūdimius. Juk pinigų šiems darbams rajono merijai visada stinga“, - pabrėžė PRP direktorius.

Klaipėdos rajono mero Vaclovas Dačkauskas tokį aplinkosaugininkų pasiūlymą įvertino skeptiškai. Jo manymu, šią problemą reikia spręsti kitais būdais. Pavyzdžiui, jis paminėjo, kad mašinas reikėtų uždrausti statyti abiejose kelio pusėse.

Anot jo, mokesčių užteks ir taip, nes nuo kitų metų kovo 1-os bus apmokestintas lankymasis regioninio parko teritorijoje - reikės įsigyti 1 eurą kainuosiantį lankytojo bilietą.