„Prieš keletą metų prasidėjęs ekologiškų ir sveikų produktų bumas, kai visi ėmėme atidžiau žiūrėti, ką valgome, ką naudojame buityje ar tepame ant savo kūno, stabilizavosi, ir žmonės pradėjo atidžiau rinktis produktus, – pastebi A. Samaitis. – Tai daryti būtina, nes, pasinaudojant tokių produktų paklausa, rinką užplūdo įvairiausia produkcija su pirkėją patraukiančiais užrašais: „Eko-“, „Bio-“, „be E“, „be konservantų“ ir pan. Be to, sąmoningai ar ne, nepateikiant aiškios informacijos, viešojoje erdvėje pradėta tapatinti ekologiškus, natūralius ir ūkininkų parduodamus produktus. Taigi, pirkėjas turi turėti atitinkamų žinių, kad nepasiklystų pasiūlos jūroje. Ir kas, jei ne patys sveikų produktų pardavėjai, turi suteikti tų žinių?“ - kalbėjo verslininkas.
Andrius Samaitis
Žinoma, galima viską palikti savieigai ir laukti, kol žmogus pats iš visos informacijos gausos atsirinks, kas yra jam svarbu ir reikalinga, tačiau iš patirties galiu pasakyti, jog be profesionalios pagalbos tai bus adatos ieškojimas šieno kupetoje.

Jo nuomone, visuomenėje vis dar vyrauja klaidingas įsitikinimas, kad sveiki, natūralūs ar ekologiški produktai yra prabangos prekė, sveikas produktas ar natūrali kosmetika dažnai įsigyjama tik save palepinti, perkama kaip dovana, arba pro tokių produktų lentynas išvis praeinama. Pasak A. Samaičio, tikėtina, kad net „vienkartinis“ pirkinys, nors sveikatos klodų ir neatneš, gali būti paskata užsukti dar kartą, jei juo pasinaudojus bus matomas efektyas. 

Andrius Samaitis -  parduotuvių  „Biosala“  įkūrėjas
„Didžiausias iššūkis šioje situacijoje – pasiekti pirkėją, kad jis bent kartą prisiliestų prie „kitokių“ produktų. Žinoma, galima viską palikti savieigai ir laukti, kol žmogus pats iš visos informacijos gausos atsirinks, kas yra jam svarbu ir reikalinga, tačiau iš patirties galiu pasakyti, jog be profesionalios pagalbos tai bus adatos ieškojimas šieno kupetoje“, – įsitikinęs A. Samaitis. 

Skatindama pirkėjus plačiau pažvelgti į natūralų grožį ir sveiką mitybą, gauti išsamesnės informacijos apie ekologiškų produktų savybes, „Biosala“ pradeda savo tinklo plėtrą didžiuosiuose prekybos centruose. Pirmoji tokia – atnaujinta parduotuvė Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Europa“. Naujos koncepcijos parduotuvės – kamerinės aplinkos, jose siūloma tik natūrali kosmetika ir specialūs mitybos produktai, padedantys sveikatai ir gerai savijautai – ekologiški, be laktozės, be cukraus, be gliuteno, vegetarų, žaliavalgių, supermaistas. 

Šiose parduotuvėse nebus trumpo galiojimo produktų, tokių, kaip mėsa, pienas, daržovės ar duona. Pasak „Biosalos“ įkūrėjo, tikėtina, kad pokyčiai leis skirti daugiau dėmesio kiekvienam pirkėjui, paaiškinti bei patarti, kaip atsirinkti, kas tinka konkrečiam žmogui: „Kiekvienas esame skirtingas, todėl net ir natūralūs produktai kiekvieną veikia skirtingai. Mūsų pareiga – suteikti žmonėms kuo daugiau žinių,“ - kalbėjo parduotuvės įkūrėjas.